شهرهای آینده(طراحی شهرهای بهتر، هوشمندتر، پایدارتر و امن تر)
برنامه ریزی شهری و جی ای اس
تاریخ : یک شنبه 26 مرداد 1393
نویسنده : مرجان سنجرانی

شهرهای آینده(طراحی شهرهای بهتر، هوشمندتر، پایدارتر و امن تر)

نویسندگان: دکتر جوزف ان. پلتون و دکتر ایندو بی. سینگ


ترجمه: دکتر محمود عبدالله زاده

این کتاب درباره آینده است. اگر دقیق تر بگوییم درباره آینده شهرها است و این که آنها چگونه آینده سیاره ما را نهایتاً شکل می دهند. تأثیر بارز شهرها از منابع زیادی نشئت می گیرد. در این جا است که اکثریت انسان ها زندگی می کنند. در این جا است که فناوری های جدید و کشفیات علمی مهم و اختراعات پدیدار می شوند. در این جا است که راهبردهای جدید توسعه پایدار، انرژی تجدیدپذیر، و مبارزه با تغییرات اقلیمی به وجود می آیند. این کتاب- بخشی از یک مجموعه در جریان- به جای تلاش برای پرداختن به همه جوانب برنامه ریزی شهری می کوشد مجموعه منسجمی از اندیشه ها، ایده ها و داده ها را در قطعی قابل هضم ارائه کند که بتوان به سرعت آن را مطالعه کرد. در واقع این کتاب به بررسی آنچه برنامه ریزان شهری و رهبران سیاسی یافته اند که در جوامعشان کار می کند می پردازد.

امید است این کتاب به برنامه ریزان شهری در سراسر جهان برای پیش بینی شهرهای آینده بهتر، امن تر، پاسخگو تر و قابل زندگی تری کمک کند.




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
برچسب‌ها: کتاب شهرهای آینده , ترجمه ی دکتر محمود عبدلله زاده , ویسندگان: دکتر جوزف ان , پلتون و دکتر ایندو بی , سینگ ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
سلام به وبلاگ من خوش آمدید. این وبلاگ طراحی شده فقط جهت بالا رفتن اطلاعات شما در زمینه جغرافیا و برنامه ریزی شهری و دروس مربوط به این رشته می باشدو قصد دارم از ایدها و روشهای جدید برای بهتر شدن هر چه بیشتر شهر ها بگم . با آرزوی موفقیت روز افزون برای همه ی پویندگاه علم ودانش.